14 juni, 2010

birthdays & good byes





















igår kväll kom jag tillbaka till düsseldorf. min väska har aldrig varit så lätt och min lägenhet aldrig så tyst. hemma i korsnäs är det konstant (o)ljud, mest tack vare den nya valpen. fast tystnaden passar mig rätt bra just nu för jag har en ofattbar huvudvärk (för att inte tala om röda ögon och flagnande hy av allt flygande). jani sover lyckligtvis nu så att jag kan ta en andningspaus. han har blivit jättestor sedan jag sist såg honom känns det som (han fyllde faktiskt två år i lördags). och han pratar som en treåring. jag lovar. men grattis till jani i efterskott! vi hörs senare.

2 kommentarer :

Creative Momone sa...

Vilket gulligt foto! Hoppas Jani tyckte om presenterna. :)
Säkert skönt med tystnad, det skulle nog jag också behöva nu, har också huvudvärk... Men nog är det tystare här också, bara Fanny och Viktor hemma, inga fnittrande syskon framför tv:n. Vi saknar dig!3

Unknown sa...

jo, han tyckte nog om dem! han har målat massor i sin målarbok redan. :)