06 juni, 2010

hit och dit

att blogga är ungefär det sista jag känner för att göra för tillfället, men lite kan jag ju uppdatera i allafall. jag kom till finland i förrgår, efter en turbulent flygresa düsseldorf - hesa och en aningen mindre turbulent resa hesa - vasa, och for direkt från flygplatsen till jakobstad. där fick jag några timmars sömn innan det var dags att stiga upp igen och göra sig i ordning för dagens dimission och studentfest. min fina kusin mia är nu student! efter festen körde vi hem till korsnäs och här är jag nu. är i milt sockerkoma och bombarderas med uppdateringar om det kungliga bröllopet från alla håll. är fortfarande lite jetlaggad, men det börjar ta sig. om ett par dagar borde jag nog vara i kapp. imorgon ska jag med mamma och syrran till stan och köpa något att ha på mig till en släktfotografering. annars ska jag mest ta det lugnt. förhoppningsvis får jag mina floridabilder någon gång den här veckan så att jag kan visa er också!

Inga kommentarer :