19 juni, 2010

under ytan

ick, har känt mig sjuk (eller åtminstone på väg att bli sjuk) hela veckan. har vaknat varje morgon helt utmattad fast jag sovit hur bra som helst. halsen kliar, ögonlocken känns som sandpapper mot ögonen och huvudet bultar. sweet. hur jag överhuvudtaget har orkat stiga upp är för mig ett mysterium. hoppas att det blir bättre över helgen. ska sörpla te och äta halstabletter och vila har jag tänkt. om bara 11 dagar kommer mia hit och gör mig sällskap! då blir det lata dagar vill jag lova. vi ska nämligen dela upp arbetstiden så att jag arbetar förmiddagar och hon eftermiddagar. håller som bäst på att leta upp intressanta happenings i düsseldorf under juli månad så att vi har något att sysselsätta oss med. det är synd att vi inte bor närmare berlin. det är nämligen fashionweek där i början av juli...

Inga kommentarer :