25 februari, 2014

sjukskrivning

jag är sjukskriven igen. den här gången fram till sista mars. det blir sex månader av sjukskrivning sammanlagt. vad gör man med så mycket tid? jag sysselsätter mig till exempel med:

att kolla om första två säsongerna av veep för att det är så himla roligt.

att kolla på true detective. sparar på sjätte avsnittet tills jag känner att jag kan ta till mig det till hundra procent. man ska inte slösa på ett sådant fantastiskt skådespel!


att laga meningslösa tester på buzzfeed och bli besviken på resultaten för att de nästan aldrig blir som jag vill (de två exemplen ovan hör inte till de fallen).


att se random avsnitt av second skin som jag tycker verkar intressanta.

att lyssna på alla avsnitt av podcasts som jag gillar så att jag till slut inte har något kvar att lyssna på.

4 kommentarer :

ellen sa...

vi sku å kuna ta en kaffi nån dag! :) mvh/ ellen smellen

Unknown sa...

ja, absolut! det gör vi!

ellen sa...

hör ba ååv de tå du orkar och hinner! jag och mia-irene har ju nya cool crowd så du kan häng på när du vill :D t ex ska vi AW'a på netti imorgon efter fyra :)

PS är true detective bra? som true blood?

Unknown sa...

okej, men då sku ja ju kunna kom me! kan ju komma till AE innan så kan vi gå tillsammans? :)

PS. true detective är skitbra, men väldigt lite som true blood. the southern drawl är visserligen närvarande, men i övrigt så är den långsammare och förstås utan övernaturliga företeelser.