19 mars, 2014

21 fakta



Jag heter Ida Maria Ståhl. Alla Idor jag har frågat heter Maria i mellannamn. 
Jag är för tillfället rastlös. Jag vill skriva något, men kan inte förmå mig att öppna ett dokument och faktiskt göra det.

Jag är bra på att göra flera saker samtidigt. Och att se detaljer.

Jag tycker inte om att få fläckar på kläderna. Är nästan OCD med mitt ständiga sökande efter fläckar.

Jag är dålig på att göra saker som är svåra, tråkiga och som jag får ångest av.

Jag läser Hål i huvudet av Jenny Jägerfeld.

Jag gillar när jag är lagom trött på kvällarna så att jag orkar läsa en stund innan jag somnar.

Jag sjunger låtar som jag hittar på allteftersom för Billie. Typ 'åh vad du är söt, min lilla babygris och också väldigt liiiiten.'

Jag älskar nybakat bröd!

Jag är inte speciellt bra på att fatta beslut där jag själv är inblandad.

Jag föredrar sött framför salt.

Jag tycker om att duscha tills hela jag är röd.

Jag är beroende av socker.

Jag har på mig en svart klänning och en svart tröja ovanpå. Båda är fulla med katthår.

Jag dricker vatten. Mest vatten.

Jag lyssnar på Warpaint. Har inte lyssnat på någon annan musik på nästan en månad.

Jag blir arg på folk som med flit väljer att missförstå saker man säger bara för att starta en meningslös debatt.

Jag blir rädd av att tänka på den tid jag slösar bort.

Jag önskar att jag hade bättre självdisciplin.

Jag är pinsamt dålig på att trösta folk i svåra situationer. Kan. ej. hantera.

Jag är uppväxt på landet i Dysterbotten.

Inga kommentarer :