25 januari, 2009

I can't be found when I'm dreaming

jag somnade mitt i eternal sunshine igår. jag är verkligen ingen kvällsmänniska. fast konstigt nog är jag inte morgonmänniska heller, utan något mittemellan. det var synd att jag somnade i allafall. jag hade tänkt kolla på eyes wide shut efteråt också, men vad kan man...idag ska jag städa rummet. det är nog det tråkigaste jag vet (näst efter samhällslära). men det börjar bli svårt att ta sig fram utan att trampa på något så det måste väl göras. förresten så är nya frusciante-skivan fantastisk! den är definitivt i topp 3 av de 11 han har gjort (utanför rhcp och ataxia medräknat). jag vet inte om den överträffar shadows collide with people, men nästan. och ni lyssnade väl på central? fyfan vilket mästerverk. och jag vet att jag börjar låter lite stalker-like men jag lovar att jag inte är det. seriöst.

synd att den här låten bara finns på japanska versionen. dom jävlarna får alltid lite bättre grejer än vi andra! haha.

Inga kommentarer :