27 januari, 2009

soon






















såhär ska min tatuering se ut. fast en annan text. på den här står det: this too shall pass.


-

oh, börjar bli lite nervös för tatueringen på torsdag. jag har läst en massa forum om ämnet nu och folk verkar ha väldigt olika åsikter om hur ont det gör att tatuera insidan av överarmen. vissa säger att det är bästa stället andra säger att det är det värsta (vilket jag inte tror på! det finns ju inga ben där?). jag har tur som är flicka i allafall...vi har ju mera underhusfett så det borde vara lite dämpande. hehe. men det som nästan är värre än smärtan är att sitta med en okänd person så länge. haha, är det bara jag som oroar mig för sånt? vad ska man prata om liksom? fan, få sluta oroa mig för sånt här nu. miljontals människor har ju tatueringar.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Ååh, ja å vill ha en! Det där ser jäkligt bra ut ju:D

Unknown sa...

jepp, diskret å fin tycker jag. on har andra jättefina tatueringar hon på bilden. kolla: http://tinzzle.wordpress.com/2008/02/10/marks/