11 februari, 2009

(insert "days of our lives" theme song here)

man (jag) borde alltid gå och lägga sig innan kl. 1.00. då minimerar man risken för att bli alltför sentimental och retrospektiv. som tur är så slocknar jag som ett ljus senast klockan elva och slipper detta problem. med vissa undantag. idag till exempel känner jag mig väldigt sentimental. det blev inte bättre av att se mando diao på popcirkus. det var mitt favoritband i 8:an ungefär. högstadiet var tider det. and not in a good way. jag tror att jag ska läsa lolita nu (lite pedofili gör alltid allting bättre?) och sluta skriva. herregud, jag borde inte få befinna mig i närheten av en dator med internet på kvällarna. godnatt!

2 kommentarer :

ellen! sa...

lolita är stort och så oerhört bra, den är superduperfin, på riktigt, jag har inte tillräckligt med lovord för att göra den rättvisa.

Anonym sa...

jag borde verkligen läsa ut den. har knappt kommit framåt på flera veckor.