05 februari, 2009

it never stops





















oj, vilken jobbig dag det har varit. studentskrivningar är påfrestande minsann. precis som jag hade förutspått mådde jag jättedåligt imorse och trodde att jag skulle spy (nervositet gjorde inte saken bättre). som tur var hade jag tryckt i mig en 800 mg burana vid halv 8-tiden så den började verka efter ett tag och då gick det om. hatar att aldrig vara frisk. ser nästan fram emot läkarbesöket om några veckor (men bara nästan). själva skrivningen gick väl helt okej. gjorde inga fatala misstag och skrev uppsatser som jag kan stå för. jag har äntligen erkänt för mig själv att jag inte är bra på modde längre. i låg- och högstadiet fick jag typ 10:or hela tiden men nu har det sjunkit rejält. men who cares, man kan inte vara bra på allt. nu är det exakt en vecka kvar i skolan! herregud, vad ska man göra sen????????????????????????????????

Inga kommentarer :