03 februari, 2009

material girl

åh jag är så glad! idag fick jag äntligen se resultat av mina ansträngningar med diana-kameran. är så himla nöjd! fick ju den i augusti kanske men har inte förrän nu fått se några bilder. och jag skulle så gärna vilja åka till fotoaffären och skratta gubbarna där rakt i ansiktet! båda gångerna jag har varit dit har dom sagt att mina bilder inte kommer att lyckas och blablabla...HAHA! the joke's on you. ni kan kolla in bilderna på min bilddagbok om ni vill. har också satt in nya på den sjätte januari.

4 kommentarer :

Anonym sa...

riktigt fina bilder va de! :)

Anonym sa...

tack! :)

Anonym sa...

Ååh, di va ju helt underbara! ja ha int pallra mig iväg å framkalla mina bilder än:o sku verkligen måst försök ta mig i kragen. Men var framkalla du då om int i stan?

Anonym sa...

tack! e va no i stan på fotocenter. men tyvärr va e ganska dyrt ti framkall dom...men e je no värt e! du måst jär e fö ja vill siii. hehe.