31 mars, 2009

high as a kite

au pair-jobbet är in the bag! igår fick jag ett väldigt glädjande mail från familjen i tyskland där de i princip sa att jobbet är mitt om jag vill ha det. de ville att jag skulle tänka över det ett par veckor (what's there to think about?) och sedan meddela mitt beslut. det här betyder att jag inte behöver spendera hösten med att vara miserabel! jag är mycket lättad. och glad. och förväntansfull. måste bara uthärda 4 månader i korsnäs och sedan bär det av. för att helt byta samtalsmämne så såg jag att fredrik och filip ska börja med ett nytt program på 5:an. splendid! här är ett av mina favoritklipp med dem:

3 kommentarer :

sofia sa...

härligt! grattis:) då får man komma till tyskland och hälsa på:) hur länge ska du va där?

mira sa...

åh grattis!

Ida sa...

sofia: tack! ja du måst ju no nästan kom på en visit :)ja ska va där ett år. så du har no tid på dig att kom då. hehe

mira: tack så mycket! :D