23 mars, 2009

I'm a heart which skips a beat

franskan är över! skolan är slut! det är snart vår! har många saker att vara glad för idag. jag kollade mina resultat från finska och geografi innan jag halvsprang som en stressad dåre till bussen. det gick tydligen inte alltför bra. i finska fick jag samma resultat som på hösten (vilket jag är rätt nöjd med med tanke på att jag inte ens sneglat på en finskabok sedan julen) och i geografi är jag åtminstone godkänd. franskan idag kändes lite tvivelaktig. haha. men godkänd blir jag definitivt. sweet! nu ska jag gå ut och gå (detta eviga promenerande börjar bli tråkigt men vad annat kan man göra?) och kolla på tv tills jag ser suddigt. ledighet passar mig!

ps. jag är lite kär i johnny flynn. och hans skiva lyssnar jag på minst tre gånger om dagen. kolla:

jag brukar repeata frasen "I'm a heart which skips a beat" för den är finast i hela låten.

Inga kommentarer :