13 april, 2009

we can shake our bodies and wreck our minds

hur skönt det än är med lov måste det ju tyvärr ta slut någon gång. och imorgon är det bara att släpa sig upp halv 6 och gå till jobbet igen. fastän det vore bra om jag fick jobba längre än till midsommar, med tanke på pengarna, är jag nog mest glad att jag får sluta redan då. vet inte hur mycket tankelöst arbete min hjärna klarar av. jag har förresten redan bestämt vad jag ska köpa först när jag får min lön! kolla:




















den perfekta mc-jackan! jag har drömt om en i flera år, men har aldrig hittat en som möter alla mina kriterier (svart, rätt storlek, inte för dyr). och ifall jag har gjort det har jag alltid råkat vara pank just då. men nu hoppas jag att den här inte blir slutsåld så att jag kan köpa den.
jag är närmast paranoid och kollar sidan varje dag för att se att den finns kvar. haha.

1 kommentar :

erika sa...

Vilken sida?:D