02 maj, 2009

mina favoriter

jag tänkte lista några av mina absoluta favoritbloggar. de flesta har jag läst i flera år, andra är relativt nya.

fashion flash / kollar den typ fem gånger om dagen. tycker karoline är så himla cool! gillar hur hon redigerar sina bilder också.

milk/signe / snygg människa och fina bilder. skriver mycket om enhörningar och det är ju alltid roligt.

niotillfem / sandra är typ den totala motsatsen till mig och kanske är det därför jag gillar hennes blogg så mycket? dom säger ju att motsatser dras till varann.

the vagabondset / nakenbilder och fest 24/7 = underhållning. dessutom bor hon i london och det är ju kinda the city of my dreams (men bara nästan).

polkadots & vodkashots / vem har sagt att norge inte är coolt?

knight cat / största inspirationskällan.

the new kid / har följt johanna hur länge som helst på flera olika sidor. hennes bilder är crazy good!

to tell the truth / ännu en gång är det bilderna som gör det. jag upptäckte evelina på bilddagboken för säkert tre år sedan och följer slaviskt hennes blogg. dessutom har hon en tvillingsyster och jag har alltid haft en konstig fascination för tvillingar.

Inga kommentarer :