03 juni, 2009

slow





















åh, vad segt det är att blogga just nu. har inget överhuvudtaget att säga. det enda jag tänker på är ändå tyskland och det kan ju bli tråkigt att läsa om i längden. åkte hem tidigare från jobbet idag för jag fick någon slags magattack och höll på att dö. min sista burana 800 räddade mig, men nu vet jag inte hur jag ska klara mig utan mina mirakelpiller! vår jäkla hälsovårdscentral var stängd och tar bara emot folk som bokat tid så jag kunde inte få ett nytt recept heller. crap.

3 kommentarer :

sofia sa...

burana 800! åj de e ganska mycke de... när mamma var som mest sjuk tog hon burana 500 tycker jag.. usch magont e nå av de värsta man kan ha!

Ida sa...

jo, de e de verkligen...sku hellre ha typ huvuvärk eller nånting! de e lättare att hantera. men förhoppningsvis ska de ordna upp sig...du kommer väl ti korsnäs du snart kanske? på konfirmation?

sofia sa...

jep jag kommer dit natten till lördagen, den kommer att bli en mycket kort vistelse, kommer int att hinna med allt! vi ses vid kyrkan <3! (varför alltid där??)