11 juli, 2009

hej hej helg

nu är jag hemma igen! det var skönt med lite omväxling måste jag säga. i torsdags kollades det på film hos mias pojkvän. på fredag var jag med mamma och mommo och shoppade. (hittade förresten världens finaste läderjacka på rea, men den var en storlek för liten. naturligtvis. att den kostade 150€ var däremot inga problem. haha.) på kvällen var kusinen och jag på bio (brüno!!) och kaffe. idag har vi mest planerat och gjort listor. mohehehe. jag glömde min nya telefon i jeppis, så vill man nåt går det att maila mig. eller skicka ett meddelande på facebook. eller ett brev! brev är roligast. hej.

4 kommentarer :

sophia sa...

hur var brüno? tänkte gå å kolla den idag men hann int!

Ida sa...

den va helt sjuk! (fast de kan man ju förvänt sig efter borat.) men riktit bra no tyckt ja. ja skratta redan när öppningstexterna ko ja, för dom spela en scooter-låt i bakgrunden. haha.

Mira sa...

haha fyfan va brüno va bra! sjukast filmin ja najngang ha sitt, skratta konstant!

Ida sa...

haha, håller med! an va riktit sjuk och riktit bra! e va bäst tå an va på talkshow me sin baby. haha.