27 juli, 2009

slö

idag har jag börjat packa, meaning att jag slängt lite lakan och några handdukar i en väska. och allt under tvång naturligtvis. själv skulle jag inte få för mig att packa förrän dagen innan jag åker. men visst erkänner jag att det är smart att kolla lite i förväg. jag vet ju knappt ens var jag har hälften av mina grejer. och jag vill ju inte överstiga viktgränsen heller och bli tvungen att betala extra. åh, är så jäkla trött. börjar också visa tecken på någon slags resfeber (vilket naturligtvis är helt normalt med tanke på hur länge jag blir borta). vet inte varför jag lyssnar på sigur rós, det gör knappast saken bättre. har aldrig riktigt gillat dem (relevans?). ska ta en värktablett nu och hoppas att jag slutar må dåligt. så här kan man inte ha det.

Inga kommentarer :