19 augusti, 2009

2 hot 4 me

imorgon ska det bli varmaste dagen på hela året i düsseldorf. vad säger ni om 37 grader i skuggan? jag tror att jag dör! och jag som tyckte att det var varmt idag. när j och jag skulle gå till fotoaffären för att hämta ut mina bilder slog värmen mot en direkt när man öppnade ytterdörren. det var seriöst som att kliva in i en bastu! till skillnad från de flesta hoppas jag på ett lite mer höstlikt väder snart. typ 15 grader vore skönt. fick förresten mitt paket från urban oufitters idag! spanade genom fönstret efter postkillen typ en gång i kvarten. var nöjd med det mesta, men den rutiga skjortan var aningen för lång. nåja, jag hittar nog på något sätt att använda den på. hoppas bara att mitt topshop-paket kommer snart också! vill ha mina skor.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Du lär väl knappast behöva så mycket kläder i värmen. ;)
Mamsen

Unknown sa...

nä, det är sant. men IFALL det skulle bli kallt så har man ju ett lager i allafall...

sophia sa...

men åh, kan inte düsseldorf ge lite av värmen hit.. här är det skitkallt och blåsigt. förstår inte vart sommaren försvann? i augusti brukar det ju vara varmt och fint, men nähä inte i år! fast det är ju nog rätt mysigt med höst:)
bra att du fick ditt paket! jag fick mail igår av UO att dom ska fixa så att jag får mitt paket, det måste bara sändas tillbaka till dem först, men det kan ta upp till 28 dagar! gah ;/

Unknown sa...

haha, jo gärna! det är såååå varmt idag så man blir svettig direkt man går ut genom dörren. han jag sköter om bryr ju sig inte så mycket om det, så han blir sur när jag inte orkar gå till lekparken med honom idag. åh, men tur att du får paketet i allafall. hoppas det går fort! :)