03 augusti, 2009

dag 2

mia och henkka kom hit 9-tiden idag och vi har hunnit med lite allt möjligt...först åt vi brunch tillsammans med peter och sedan var vi in till stan och shoppade (jag hittade världens finaste gröna läderjacka i mc-modell). sedan åkte vi hem igen och kollade på sleepy hollow och vilade lite. efter det gick jag och mia på en promenad ner till rhen-floden. vi satt där en stund på en trappa och filosoferade innan vi gick tillbaka till lägenheten. sedan grillade vi och drack lite öl och champagne innan det var dags för mig att gå hem igen så att de trötta resenärerna fick sova. jag börjar själv också bli ganska trött så jag ska nog gå och sova. imorgon ska jag (+ mia och henkka) vara ensam med barnet jag ska ta hand om för första gången. hoppas att han inte gråter alltför mycket...god natt!

Inga kommentarer :