22 augusti, 2009

early bird

vaknade redan halv 8 imorse och har, utan att lyckas, försökt somna om sedan dess. jag gav upp klockan 9 och började läsa istället. snart ska jag klä på mig och gå en sväng till stan. tycker att det är så himla skönt att bara strosa omkring och kolla på folk. såna möjligheter hade man minsann inte i korsnäs! ska se om jag kan hitta någon bokaffär också. bokaffärer är det bästa som finns. bibliotek är också bra. jag kan gå runt i timmar och kolla vad som gömmer sig i hyllorna. ikväll någon gång ska jag gå över till värdfamiljen och vara där ett par timmar. har lovat att ta hand om j medan de åker på fest till hamnen. det är sånt man kan göra när man inte har något socialt liv. ännu.

1 kommentar :

Anonym sa...

Va skönt att du kan njuta av din lediga tid, det kan faktiskt var kul att bara gå omkring på stan.
Ha en skön dag. Mamsen