23 augusti, 2009

facts

what is your current obsession?
de här, wes anderson och bob dylan.

what is your horoscope and do you relate?
kräfta. även om det bara är humbug så stämmer oftast beskrivningen av kräftan rätt bra. känslig, hemmakär, håller sina känslor för sig själv...

what are you wearing today?
pyjamas. alltså ett linne och underkläder.

what’s for dinner?
orkar inte ens tänka på det. tråkiiiigt.

what’s your favorite decade, fashion wise?
20-, 60-, och 90-tal.

what are your must haves for summer?
iskallt vatten, solskyddskräm och en bra bok.

what would you love to be able to afford?
en svart chanel 2.55 och lägenheter i alla mina favoritstäder.

what is your favorite piece of clothing from your own wardrobe?
mina nya topshop-boots just nu.

what is your dream job?
stylist, journalist, författare, musikrecensent, fotograf. vem vet?

what’s your favorite magazine?
svenska ELLE.

what do you consider a fashion faux pas?
att övermatcha. typ röda skor, rött bälte, röda örhängen, röd väska....ugh!

describe your personal style?
åh vad svårt. jag antar att vad jag än slänger på mig så fösöker jag alltid få med lite rock-detaljer. men mycket svart blir det i allafall.

which beatle is your favorite?
lennon.

what are you proud of?
att jag alltid går min egen väg.

Inga kommentarer :