07 augusti, 2009

freitag

det har varit en het dag idag igen! ändå har vi orkat oss ända ner till hamnen och tillbaka gående. (även om det var på gränsen att vi skulle tuppa av där mot slutet...) i hamnen finns det flera byggnader designade av gehry som vi kollade på och fotade. vi åt också pizza och de icke-laktosintoleranta av oss åt de största glassportionerna jag någonsin sett! tidigare på dagen var jag med lilla j till parken och lekte tills han blev trött och vi fick gå hem. ikväll har vi suttit på terassen och pratat och druckit och rökt cigarrer (not me) och de unga (jag är ju åldring at heart) ska ut och festa vidare. själv ska jag läsa deckare och somna tidigt. undrar om jag kommer att få åderbråck som 25-åring?

1 kommentar :

Linn sa...

haha, nå man kan faktiskt få åderbråck i tonåren (rätt vanligt faktiskt) så int sku e va konstigt att få åderbråck vid 25 ;)