31 augusti, 2009

neeeein

idag upptäckte jag mystiska utslag på lilla j:s mage när jag bytte blöja på honom på morgonen. trodde först att det var en bieffekt av den höga feber han har haft, men under dagen började utslagen sprida sig mer och mer. då insåg jag att det måste vara något annat. efter ett läkarbesök fick vi konstaterat att det var röda hund. I hope to god att jag har haft det, för vuxna får en rätt kraftig reaktion ifall de får röda hund. not nice. nu inbillar jag mig naturligtvis att det kliar överallt och att jag håller på att få utslag. troligtvis är jag ju helt frisk. nu ska jag äta och kolla in cole mohrs blogg. han är min nya obsession. snygga tatueringar har han också (vill såååå ha en till tatuering! har redan funderat ut motivet...).

2 kommentarer :

Anonym sa...

Som tur e har du ju fullgott skydd av vaccinet, men inte kul för lilla J, hoppas det inte blir så långvarigt. Vilket motiv har du tänkt dig?
Mamsen

Unknown sa...

jo, an e redan bäter så it va e väl så farlit. antingen ska jag lag en till text, en nyckel eeeeller en fågel.