09 oktober, 2008

ça fait mal





















känner mig exakt som motsatsen till bilden idag. mår så jäkla dåligt. fysiskt alltså. fattar inte vad det beror på. det är som att vara bakfull utan att ha druckit eller som att ha ätit sig så mätt att man mår dåligt utan att ha ätit särskilt mycket. mjölken är definitivt inte boven i dramat. det måste vara något annat. och det är ju jäkligt tråkigt för er att läsa om, men det var precis för det här jag startade bloggen - så att jag får avreagera mig genom att skriva. (att skriva för hand tar för länge. jag hinner glömma bort mina egna tankar innan jag skriver ner dem.) åååh, bara en dag kvar i skolan sedan får jag sova sova sova. här har ni mina två favoritbloggar för tillfället: polkadots & vodkashots och ex-vagablog.

Inga kommentarer :