23 oktober, 2008

forecast fascist future

paniken sprider sig sakta men säkert i min lilla skola i petalax. för varje dag som går kommer man närmare slutet på gymnasiet! och vad ska man göra då? det verkar inte finnas någon som vet. varenda en som jag har frågat har fått ett panikartat uttryck i ögonen och mumlat något ohörbart. det är ganska roligt egentligen. ska alla bryta ihop nu eller? det vill jag gärna se. hehe. och så är det skönt att ingen annan heller har en jävla aning vad de ska göra med sina liv så att jag inte behöver känna mig ensam. om det var ekonomiskt möjligt skulle jag inte göra någonting! fan vad skönt det skulle vara. bara ta dagen som den kommer. kanske börja ta gitarrlektioner igen, festa, gå på konserter, resa....åååh. men eftersom jag inte är miljonär blir jag ju tvungen att jobba. och om jag vill ha ett bra jobb som jag trivs med måste jag utbilda mig blablablaaa. är verkligen ingen skol-människa. kan jag inte vinna på lotto eller nåt? förresten! för att helt byta samtalsämne: kolla vilken fin frisyr på bilderna nedan! såhär ska jag klippa håret när jag blir trött på mitt nuvarande skabbhår. (för let's face it: det kommer att hända.) FINT!

Inga kommentarer :