03 oktober, 2008

let's get drunk and freaky fly


















(bild härifrån)
fredag. alltid samma press att "gå ut". fattar inte grejen riktigt. redan på måndag börjar man på. "vad gjorde ni i helgen? vad ska ni göra nästan helg?" herregud, har folk verkligen inget liv förutom på helgerna? eller är det bara så att jag bara lever för skolan och därför känner mig bitter för att jag inte har något liv på helgerna? ja fråga inte mig. jag tappade bort mig i mitt eget resonemang ungefär vid "herregud". i allafall: eftersom jag är jag och jag alltid ska vara lite "anti" (det blev en jäkla massa citationstecken det här) så går jag inte ut ikväll. näpp! tänkte göra det först, men sen blev folk liiite för gnälliga och jag lite för trött och fastnade framför något konstigt program på 2:an som handlade om framtidens teknologi att jag stannade hemma. så här sitter jag nu. hemma. läser om jackson pollock (action painting!) på wikipedia. det går lika bra det.

1 kommentar :

Linnèa sa...

hehe.. jag sku först far på en modevisning ti Sky jag, men ja somna klockon 6 o vakna 9 kolla på idol o somna om. E va så jävla skönt.