04 oktober, 2008

objects of my affection

ugh. känner mig illamående. kan det bero på att jag tryckt i mig choklad eller att jag kollat på "the hottie and the nottie" med paris hilton? jag gissar på båda. haha, seriöst alltså...vill ni se en dålig film kan jag verkligen rekommendera den! men jag måste ändå säga att jag har sett värre. idag har jag tittat på tv så länge att jag fick double-vision för ett tag. det var lite obehagligt. kan inte vara hälsosamt att kolla så mycket på tv som jag gör. men det är bra om jag någonsin vill imponera på någon med mina tv-kunskaper! definitivt inte bortkastad tid...nejdå...

-

här kommer bilder från andra människors hus. sånt tycker jag är intressant.
1. mark the cobrasnake
2. leyla, ben and tiger
3. chase cohl
4. bill gentle & fanny bostrom
5. erin wasson
6. isabelle mcnally

Inga kommentarer :