03 november, 2008

ouch

inbillar jag mig eller är man oftare hemma än i skolan nuförtiden? kanske det bara är jag...idag har jag ont i magen (SOM FUCKING VANLIGT) och orkade inte släpa mig till skolan. sitter hemma och läser papper och kollar oprah-repriser istället. och montel williams-show. fan vad jag avskyr den människan. så jäkla jobbig! presidentval imorgon va? det är väl på tiden. jäkligt mycket tjat om det där. om inte obama vinner vill jag inte åka till USA längre. 4 realzz. ska kolla ett tag på filip och fredriks valvaka om jag orkar. dom kan möjligtvis vara mina favoritmänniskor någonsin. (tänkte inserta ett klipp från boston tea party här men youtube krånglar.) ska väl fortsätta med oprah nu...eller vänta! jag tror bestämt att våra bästa år börjar snart! hahahaha, intrigerna tätnar...

Inga kommentarer :