06 november, 2008

relief





















vilken lättnad! artikeln skulle vara inlämnad för nästa måndag så då är det luuugnt. har ju hela helgen på mig. på tal om helgen så ska jag till jakobstad på fredag på 40-årskalas. sedan måste jag verkligen jobba på de kurser jag ska tenta. annars blir jag ju aldrig student. för att helt byta samtalsämne så beställde jag julfestklänning igår! haha. man ska vara tidigt ute. den är ganska enkel men användbar. jag skulle också vilja beställa ungefär ett bilflak med kläder från american apparel, men det får nog vänta ett tag...nu ska jag läsa franska.

2 kommentarer :

Anonym sa...

fin klänning! hahah tänk om man sku tro att ryggsidan ska vara fram?

Unknown sa...

haha, mjaa de sku kunn bli ganska läckert. (haha! nu kommer ja ju att prov hur de sir ut bara för att du sa de.)