13 december, 2008

8 saker

8 favoritprogram

gossip girl
scrubs
sex and the city
criminal minds
csi (ny, miami whatever)
boston tea party
grey's anatomy
family guy

8 saker jag gjorde igår

var i skolan
köpte julklappar
läste nya papper
kollade på världens kliché-film i skolan
gick tills jag fick ont i fötterna
somnade med sminket på och vaknade med tv:n på hög volym mitt i natten
tänkte att jag skulle läsa på prov men gjorde det inte
saknade linnéa

8 saker jag ser fram emot

ta studenten
åka på interrail med linnéa
träffa sofia som kommer hem om några dagar
julen
att höra the empyrean
flytta utomlands/slippa korsnäs
flytta utomlands/slippa korsnäs
flytta utomlands/slippa korsnäs

8 favoritmaträtter

(blä, är inte så förtjust i mat för tillfället.)

men typ:
potatisgratäng
lasagne
sallad
eh

8 saker på min önskelista

åh tråkigt...
1-8 flytta från korsnäs

Inga kommentarer :