15 december, 2008

long haired child

börjar bli trött på mig själv. orkar inte kolla mig själv i spegeln och orkar egentligen inte skriva om mig själv heller för det blir för mycket jag. måste seriöst skaffa vänner. eller åtminstone träffa dem som jag har. kollade på brutal wallander-film igår istället för att läsa på geografiprov (who can blame me? varannan mening innehöll namnet på en kemisk förening. man kan inte läsa mycket sidor av sånt dravel utan att tröttna.) och det resulterade i att jag stannade hemma idag. hade varit totalt meningslöst för mig att åka och skriva prov idag eftersom jag ändå inte kan något. dåligt argument, jag vet, men vafan. dessutom har jag ont i magen. fast det slutar nog snart gälla som svepskäl eftersom jag har ont i magen oftare än jag inte har det. livet är väl en fantastisk sak ändå. och vad tänker jag göra åt det? först: läsa lite jack kerouac, sedan: äta, sedan: drömma om den tid då mitt hår ser ut så här, tills sist: sova. ett prima program tycker jag.

3 kommentarer :

Anonym sa...

hej kommer du till vasa med mej den 27 december på indie vaudeville på skafferiet? de sku va trevligt, har ju körkort så de e ju bara att ta en bil och fräs iväg:) haha

Anonym sa...

de låter nice! måst man bok nå biljetter eller e de bara att far? hadd faktist fundera på att far på de men visst int hur ja sku slipp dit så du e en räddare i nöden. :) hehe

Anonym sa...

nä inga biljetter, de e bara å fara:)