10 december, 2008

spinning the world to the beat of my drum

bonjour! jag vågade mig på att lyssna på den nya låten till slut. och det var ju bra att jag gjorde det för hur bra är den inte?! jag älskar john fruscianteeeeeeeee. något annat som är positivt är det faktum att det bara återstår 7 dagar av skolan innan jullovet. och efter jullovet slutar vi ju! (ehm, i princip i allafall.) jag är medveten om att jag fortfarande ska skriva studenten men vafan student schmudent. hur tråkigt är inte det på en skala? det känns väldigt avlägset också så det orkar jag inte ens tänka på. borde åka och handla julklappar i något skede den här veckan. blev inte så mycket av den varan i tammerfors. inte alls faktiskt. men vad köper man åt sin pappa?! jag har samma problem varje år. det är helt omöjligt att köpa något åt honom...brorsan är inte mycket lättare han heller. nåja, något hittar man väl på. nu ska jag äta. håller på och svälter ihjäl!

Inga kommentarer :