02 december, 2008

take a rest as a friend















(min drömhårfärg! ignorera det döda djuret)

-

somnade nästan direkt när jag kom från skolan idag. ögonen höll på att falla ihop hela dagen. fattar inte varför jag är så himla tröttttttt. det är tur att det bara är ungefär två veckor till jullovet. har faktiskt riktig julstämning i år fast jag inte ens försökt. behövs bara lite snö så blir det fint. på torsdag ska jag på undersökning till sjukhuset och får förhoppningsvis utrett vad som är fel med min mage! och i helgen ska jag och syrran och mamma till tammerfors och handla julklappar (och skor för min del.) skönt att åka till något annat ställe än vasa där man sett allt en miljard gånger. nu borde jag krafsa ihop något till franskan och sedan sova igen så småningom.

Inga kommentarer :