05 januari, 2009

hur jag fördriver tiden

har kollat på en massa filmer på sistone. verkligen hur mycket som helst! och jag är inte ens en filmmänniska. jag gillar böcker och tv, men filmer...njaa, jag har svårt att sitta stilla så länge utan paus. vet inte vad som flugit i mig men nu kan jag kolla typ tre filmer i sträck och ändå har ork för en till. eftersom jag inte orkar ladda ner själv så får brorsan sköta det. jag säger vad jag vill ha och så fixar han det. ganska praktiskt. de senaste dagarna har jag kollat på:




































































































(ja, jag gillar will ferrell.) imorgon ska jag se the royal tenenbaums (har alltid lyckats missa delar av den) och burn after reading.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Stranger than Fiction skulle jag också vilja se, och The Royal Tenenbaums. vad tyckte du om dem?
The Dark Knight såg jag i somras (på förhandspremiären - en arbetsförmån jag saknar), var grymt fascinerad av den - och då trodde jag inte ens att jag tyckte om den sortens filmer...

Anonym sa...

stranger than fiction var riktigt bra! den rekommenderar jag absolut! det som jag har sett av the royal tenenbaums har varit bra, men som sagt så har jag alltid lyckats missa delar av den. men om man gillar wes andersons filmer gillar man den nog.