01 januari, 2009

only god knows what we're celebrating

det är ganska tyst på bloggarna idag. de flesta är väl bakfulla av nyårsfestandet antar jag. själv är jag inte ett dugg bakfull eftersom jag hade en lugn hemmakväll igår. det var nice. det är ganska allmänt känt att jag hatar "måste"-fester. ni vet; midsommar, villaavslutning, halloween och NYÅR. nyår är den allra värsta måste-festen. pressen är gigantisk på att kvällen ska bli perfekt. men det blir den ju aldrig. nyår blir aldrig som man tänkt sig och slutar alltid med besvikelser. (cynism rules!) därför firar jag inte nyår mer än typ vart tredje år. nyårslöften har jag aldrig haft, men i år har jag ett litet ett: att ta mer bilder. det är mitt enda lilla krav på mig själv inför det nya året. ska väl inte vara så svårt eller?

Inga kommentarer :