16 november, 2009

lista

var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu? hemma, faktiskt. eller på någon öde strand någonstans i ett land långt borta.




















vem
skulle du vilja vara om du varit en helt annan person? svårt. natalie portman ca. 2008 kanske. då var hon tillsammans med devendra.





















vilken
egenskap önskar du att du besatt? önskar att jag var lite mer konstnärlig. eller mer macgyver!




















i
vilken färg är ditt drömhus målat? trots min dragning till svart när det gäller kläder vill jag nog helst ha ett pastellhus.

vilket namn är det vackraste du vet? saga tror jag.

vilket är det bästa ordet som finns? det bästa ordet beror väl på situationen, men det finaste är thespian.

vad är det viktigast att du hinner göra innan du bara är stoft? uppleva.

vilken
saga är din absoluta favorit? kalle och chokladfabriken.





















om
du bara fick lov att äta en sak i resten av ditt liv vad skulle du välja? kladdkaka.














om
du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja? svart.


om
du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
monty python and the holy grail. bara för att det är den enda filmen som jag sett minst 20 gånger.




















om
du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då? en lägenhet eller ett hus tror jag.

vilket
språk är det vackraste du vet? engelska (wow, real shocker! ni trodde jag skulle säga franska va?)

vilken
bok ligger på ditt nattduksbord just nu? the view from castle rock av alice munro.

vilken
årstid tycker du allra bäst om? alla har sin charm, men jag säger nog sen vår.

1 kommentar :

Mira sa...

haha, vilket sammanträffande :D och ja, hon är väldigt snygg!