14 november, 2009

run run run

har inte gjort så mycket annat idag än kollat på film och gjort världens godaste pastasallad (som jag ätit aningen för mycket av). trots att jag var ute och joggade igår funderar jag på att göra en runda ikväll också. måste ju passa på när orken infinner sig! det händer nämligen inte alltför ofta. jobbigt att det är så mörkt bara. det finns en massa kaniner och fåglar i parken som prasslar och har sig i buskarna och jag hoppar alltid till och tror att jag kommer att bli överfallen. har alltid nycklarna i ett hårt grepp som jag kan använda som eventuellt vapen (paranoid). måste nog ge mig iväg nu innan jag fastnar framför datorn. see ya!

3 kommentarer :

Anonym sa...

Duktigt att du börjat jogga! :)
Du kan ju skaffa dig nån sorts sprej om det är lagligt i Tyskland, annars finns ju pappas gamla tårgasflaskasom du ju naturligtvis inte får ta...:(.
Kanske du kan ha nån grej i fickan som ger elchocker??? ;)
Mamsen

Unknown sa...

haha, tyvärr tror ja att elpistoler (eller vad det nu heter) är olagligt också. får nog bara använda knytnävarna ;)

Anonym sa...

Knogjärn eller något med sylvassa taggar! Bra va att du har en idérik mamma? ;)