17 november, 2009

shake 'n bake

jag är på ett sånt otroligt bakhumör att ni förstår inte! när jag kommer hem över julen ska jag baka tills det inte finns mer plats i frysarna. här blir det inte mycket bakat för för det första äger min värdfamilj inga kakformar. för det andra är frysutrymmet mycket begränsat (min egen "frys" är ett litet fack inne i kylskåpet som inte är tillräckligt kallt för att frysa något i). och för det tredje så vet jag inte vem som skulle äta allt jag bakade. skulle nog bli tvungen att slänga en hel del och det känns ju lite slösaktigt. men det jag egentligen ville visa var de här bilderna (döööör):






















































1 kommentar :

Anonym sa...

Men gud vilka smaskigheter!! :)
När du kommer hem får du baka hur mycket du vill, ta med recepten så ordnar sig resten.
Mamsen