19 november, 2009

snälla smitta mig inte

idag när jani vaknat och jag gav honom hans mellanmål började han helt plötsligt kasta upp. han var helt glad som vanligt och satt och sjöng mellan tuggorna och sen mitt i en ton så spydde han. stackarn. jag blev ställd ett kort ögonblick för det har aldrig hänt förr medan jag tagit hand om honom. sedan blev det att börja städa och byta kläder och bada honom (vilket han tydligen hatar. han grät som en galning när jag skulle bada honom så jag blev helt stressad och försökte göra det så snabbt som möjligt.) sedan fick han feber också. peter kom hem tidigare från jobbet (camilla är i london. tror jag.) och jag fick sluta redan lite över fyra. så nu har jag varit till stan och köpt filmer. de här tre blev det denna gång:





















Inga kommentarer :