12 december, 2009

buy more

var på en sista tur på stan idag för att hitta kläder till julen. det tog ungefär 5 minuter att komma fram 100 meter. människor överallt! jag var inte på shoppinghumör heller precis, men jag måste ha något lite finare att ha på mig. jag hatar egentligen att klä upp mig. har typ bara jeans och t-skjortor i min garderob. efter att ha provat ungefär hela h&m:s och zaras utbud köpte jag till slut en grön, halvgenomskinlig blus och en svart kjol. det får duga. det visade sig för övrigt att det inte bara var fastighetsägaren som blivit bestulen i förrgår. tydligen är det någon liga i farten. det skedde nämligen 22 andra inbrott samma dag! hur i hela friden har de lyckats med det utan att någon märkt det?!

ps. nu har jag sett allt som finns att se av true blood. I want more! satt uppe till 2 igår natt och kollade avsnitt efter avsnitt. vad ska jag nu kolla på?

2 kommentarer :

victor sa...

True Blood är så bra!
Det e livsfarligt att bara titta-ett-avsnitt-till, man ser hela säsongen medsamma.

Unknown sa...

ja, det är omöjligt att se bara ett avsnitt! och nu känner man sig helt tom då det inte finns flera avsnitt att se. farliga saker.