07 december, 2009

happiness, happiness

sista tyskakursen idag! did I hear "awesome"? idag började jag läsa min absoluta favoritbok "extremely loud and incredibly close" igen. åh, den är för bra! man kan knappt lägga ner den när man väl börjat. jag vågar inte läsa den alltför ofta för jag är rädd att jag ska tröttna på den. så den sitter i bokhyllan och vilar allt som oftast tills jag känner för att bli blown away igen. skrev om den här också förra året. jag älskar oskar, han är ett litet geni. och alla hans funderingar sen...

"what about little microphones? what if everyone swallowed them, and they played the sounds of our hearts through little speakers, which could be in the pouches of our overalls?"

"in bed that night I invented a special drain that would be underneath every pillow in new york, and would connect to the reservoir. whenever people cried themselves to sleep, the tears would all go to the same place, and in the morning the weatherman could report if the water level of the reservoir of tears had gone up or down, and you could know if new york was in heavy boots."

ja, ni ser ju själva att man måste läsa den. nu ska jag göra just det innan jag måste gå in till stan.

Inga kommentarer :