08 december, 2009

milchreis















det är bra att man kan bli glad över så små saker som att hitta grötris i affären. imorgon blir det risgrynsgröt! jag har haft cravings efter det i säkert en månad. annars händer det inget spännande. jani har varit en klängapa hela dagen och jag får snart ryggproblem av att bära runt på honom hela tiden. försöker förgäves distrahera honom med något roligt när jag lägger ner honom på golvet mellan varven, men han är inte korkad. han fattar nog vad jag håller på med och gnäller bara högre istället. nu ska jag kolla på true blood! hittade äntligen en sida där alla avsnitt finns.

5 kommentarer :

Fanny sa...

mamma laga risgrynsgröt idag :D and also, du kommer snart hem!!!! :D

Ida sa...

oooh! goddamnit! min kommer säkert att misslyckas. brukar va dukti på att bränn i bottnin. JAAA, e je bara 11 dagar kvaaaaaaaar!!!

Anonym sa...

Om du inte har en aluminiumkastrull gör du bäst om du lägger lite olja eller margarin i botten på kastrullen, borde inte brännas då. Och kom ihåg att röra ofta. Lycka till. :)
Mamsen

Mia sa...

ooh true blood! de e some hot stuff :)

Ida sa...

it sure is! ha kollar tre avsnitt idag. serie-narkoman, that's me.