03 december, 2009

so long deutsch!

jag har precis kollat klart på kill bill vol. 2 (jag har blivit förtjust i blod och våld på sistone) och väntar nu bara på att lillen ska vakna. var en sväng till affären idag och passade på att fylla på godislagret som jag ska ta med hem till familjen (jag vet i allafall EN som blir glad för det, haha). min resväska kommer ungefär bara att innehålla godis och julklappar. det är bara lite mer än två veckor kvar tills jag åker hem nu. tänk att jag har varit här fyra månader redan! och på måndag är det äntligen dags för sista tyskakursen! ain't gonna miss it. tyska är inte min grej helt enkelt.

2 kommentarer :

Fanny sa...

CANDEEEEEEEEEE ;D heeell yeah

Unknown sa...

haha, I knew it! ja ha ladda opp me en massa kindershokolade å haribo just for you (nästan). :)