10 december, 2009

som socker

åh, jani har varit så söt idag! vissa dagar är han på bättre humör än andra och idag var han på topp! jag fick till och med LÄSA böcker för honom. annars brukar han vara för rastlös för läsande och bläddrar direkt till slutet och säger "uss" (alltså slut). men idag läste jag bok efter bok och när de tog slut sa han "nannan boop" (alltså obviously "annan bok"). cute as a button! och när han åt en julstjärna till mellanmål...det var en syn det! när den var uppäten såg det ut som om han smetat plommonsylt i hela ansiktet. kommer nog att sakna det lilla trollet när jag åker hem.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Oh my good vilken kille, längtar efter att få träffa honom. Men mest längtar jag ju efter dig min flicka...<3
Mamsen

Unknown sa...

ja, han är nog ganska fantastisk! bara en vecka kvar nu. <3