25 juli, 2010

slö söndag

idag har varit en typisk söndag. vi har kollat på filmer och tv-serier hela dagen och jag har inte lämnat lägenheten en enda gång (men min hurtiga kusin har orkat sig ut på en joggingtur i regnet). det var ju meningen att vi skulle på konstutställning, men det får nog bli en annan dag. igår kväll satt på vi på balkongen och drack vin och åt plättar. det kändes som en bra idé då, men en mindre bra idé senare på natten när jag vaknade av magkrampen from hell. det var nog sista gången jag åt plättar på väldigt länge. det känns som om jag inte kan äta något längre utan att få ont i magen. ofrivillig bantning kan man kalla det. ska läsa om bob dylan nu. godnatt!

1 kommentar :

Creative Momone sa...

Men stackarn, tänk att det skulle sluta å tråkigt! Vi får nog ta itu med din mage när du kommer hem, blir nog akupunktur tror jag, om du är beredd vill säga.