03 augusti, 2010

3 days to go

idag har jag börjat packa. jag märkte ganska snabbt att jag inte kommer att få med mig allt hem på en gång (trots att jag fyllde en hel plastpåse med kläder som ska slängas bort). får nog lämna en del böcker och filmer här. nåja, bara jag slipper hem är jag nöjd. förklarade för jani att jag snart ska resa iväg. först sa han; "då är ida alldeles borta". sedan sa han att han också vill komma med. fast det gjorde han nog mest bara för att han vill åka flygplan och bygga snögubbar (berättade att det finns mycket snö i finland på vintrarna). idag byggde han och jag pussel för 4-åringar och så sjöng han nästan hela "här kommer pippi långstrump" åt mig. 2 år, people! när jag var 2 år var jag fortfarande flintis. och det skulle inte förvåna mig om mitt ordförråd bestod av sisådär 10 ord. well, nu ska jag se på vänner. hej!

1 kommentar :

Creative Momone sa...

Nej du, prata har du alltid kunnat, även fast du var flintis. Bara två dagar nu så ses vi. :)))