25 december, 2010

mitt år 2010, del 1














































i januari bodde jag i düsseldorf, tittade mycket på twin peaks, köpte en ny jacka (som man kunde ha i tysklands-vintern men inte i finland) och såg fram emot resan som skulle gå av stapeln i maj.













































i februari shoppade jag ofantligt mycket och tittade på en massa film (bland annat årets filmfavorit; 'an education'!). jag jobbade mycket också förstås och var till parken mest varenda dag med jani.




























































i mars kom våren till tyskland och man kunde sitta och sola på balkongen om man ville. finaste linnéa och sofia kom på besök och vi åt sushi, shoppade och hängde i parken. i kortärmat!














































i april kändes det nästan som sommar och jag och jani åt ofta mat ute på terrassen. jag tog också tag i träningen och började jogga nu som då, var på grillfest hos camilla och peter, upptäckte bästa warpaint, vek origamifåglar och njöt av den nästan 30-gradiga värmen.

maj-augusti coming up!

Inga kommentarer :