14 mars, 2011

lugn helg













































ursäkta den bristande uppdatering den här helgen. det har känts väldigt segt att blogga och jag har egentligen inte haft något att skriva om heller. men nu är det måndag och nya tag! helgen var väldigt lugn. jag gick på långpromenad, lagade mat för tredje gången på en vecka (jag avskyr att laga mat annars, men nu har jag fått upp intresset för det. so long smörgåsar!), städade, tvättade och kollade på en hel massa serier och filmer. bland annat BBC-producerade pride and prejudice (mr. darcy!), klassikern edward scissorhands och min nya favoritserie modern family. det är seriöst den roligaste upptäckten jag gjort på länge.

ps. blusen som syns på första bilden är mitt nyaste köp. rundade kragar alltså. definitivt min grej. hittade den på topshop. yay!

Inga kommentarer :