27 mars, 2011

systrar

hej! den här helgen har jag min syster på besök här i jakobstad. vi har mest tagit det lugnt och kollat på film (båda) och ätit en massa godis (syrran) och sovit ut på morgnarna (syrran). själv vaknar jag alltid prick 7.30 och kan omöjligt somna om. denna morgon har jag hunnit läsa, kolla alla mina favoritbloggar, äta frukost, sminka och klä på mig, börja på min skrivuppgift som är en del av ansökan till novia och planera vad jag ska göra resten av dagen. syrran sover. ännu. börjar bli rastlös. ska väcka henne nu. hej då!

2 kommentarer :

vague illusions sa...

vad ska du söka in till för linje? (minns inte om jag skulle ha frågat det tidigare)

Unknown sa...

mediakultur (a.k.a foto)! de flyttar utbildningen från nykarleby till jakobstad nästa år så det skulle vara väldigt nära...