27 november, 2012

this is the end

we've had some good times, men nu känner jag att det är dags att lägga bloggandet bakom mig. det är helt enkelt inte kul längre. jag har bloggat på den här adressen i fyra år, vilket är rätt länge, så jag kommer säkert att sakna det nu som då. men internet behöver inte mig. och jag har inte längre något behov av att fläka ut mig för folk jag inte känner. så nu gör jag slut med den här bloggen. jag sparar den dock som ett arkiv för jag tycker att det kan vara roligt att se vad jag pysslat med genom åren. det var det. hej då!

4 kommentarer :

ellen! sa...

noooooooo. internet behöver dig visst! men jag förstår ändå. har så där smått tänkt lite samma tankar, men jag är så van med att blogga vid det här laget, så jag tror jag ganska snart skulle starta en ny blogg, bara för att... konstigt hur inpräntat det är i ens medvetande. men igen; noooo :( vi får väl ses mer på riktigt istället!

Anonym sa...

Tack för den här tiden!
-folk du inte känner

Anonym sa...

Detta är en så stor resurs som du tillhandahåller och du ger bort den gratis. Jag gillar att se webbplatser som förstår värdet av att ge en utmärkt resurs för gratis. Jag älskade verkligen att läsa ditt inlägg. Tack!

Anonym sa...

Thank you for the good writeup. It if truth be told was once a amusement account it.
Glance complex to far added agreeable from you! However, how could we keep up a correspondence?



Have a look at my blog post; home cellulite treatment